Трішки поезії...

Результат пошуку зображень за запитом "про осінь костенко"

Осінній день, осінній день, осінній!О синій день, о синій день, о синій!Осанна осені, о сум! Осанна.Невже це осінь, осінь, о! — та сама.Останні айстри горілиць зайшлися болем.Ген килим, витканий із птиць, летить над полем.Багдадський злодій літо вкрав, багдадський злодій.І плаче коник серед трав — нема мелодій…                                                          Ліна Костенко



osin2.jpg (397.24 Kb)

   
Відлітайте, дерева. Прощай, нетутешня пташко.
Ані докору з уст. Нам лишається довга сльота.
В керамічному глечику – кілька засохлих ромашок.
Екібана від літа, довершена і проста.

Півгодини дощу, півгодини ясного неба.
Вогко дихає камінь бароко і рококо.
Нагулятися містом, потім піти до себе,
Відігрітись на кухні, запарити молоко.

Підійти до вікна і дивитись, як дужий вітер
Нагинає дерева і листя в саду мете.
І про щось промовчати, торкнувши засохлі квіти.
І про щось говорити: про вітер, про листя, про те,

Що ця осінь така, як чудна перезріла панна –
То дарує вам усміх, то хусточку мочить слізьми.
А в долоні від літа – хіба що суха екібана.
І щодень по пелюстці її обриваємо ми.
                                                         Мар’яна САВКА

osin.jpg (505.32 Kb)
         


Знайди мене
Знайди мене у цім шаленім світі,
Хоча б на мить, що вічністю стає.
Знайди мене в осіннім верховітті,
Знайди мене таку, яка я є.

І буду я пересипати ніжність
З пожовклим листом у свою любов.
І буду я благословляти вічність
Збагрянених незайманих дібров.

І буду я пересипати ніжність
З пожовклим листом у твою любов.
І будеш ти благословляти вічність,
В якій мене хоча б на мить знайшов.
                                           Катерина КОСОБЛИК


Світлина від Ольги Грейнер Савич.

Спакувала в валізу іще одну осінь.
Стало важче нести. Стало більше "було".
Ще одна павутинка заплуталась в коси,
Ще одна борозенка зорала чоло.
У букетику "буде" поменшало квітів ,
У молитвах ранкових побільшало слів .
Щиро дякую Богу за рОки прожиті ,
За щасливі хвилини і ночі без снів.
А з-за обрію сонце надії виносить ,
Будуть вЕсни і літо , і квіти в саду.
Ще не фініш , я просто іще одну осінь
Спакувала в валізу і далі піду.
Спакувала в валізу іще одну Осінь...
13.09.2019
О.Грейнер

Результат пошуку зображень за запитом "про осінь костенко"







Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Завдання для учнів 5 класів

Перевір свої знання з теми" Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія"