Миколаєві чари

У переддень найкращого свята у році, Дня святого Миколая, якого з нетерпінням чекає дітвора, пропонуємо пригадати найкращі моменти, пов'язані з цим днем чи то вечором та залишити свої спогади ( світлини, коментарі)  на дошці за цим посиланням  https://padlet.com/patsarynanatalya/4troapg0d18z


Миколаєві чари  
Ніч. В морозне вікно
Заглядає зима.
Всі поснули давно,
В небі й зірки нема.

Хто в холодну цю ніч
Поспішає в наш край?
Із торбинкою з пліч
Йде Святий Миколай!

Вітре, згинь, не гуляй,
Не завій нам усе,
Бо Святий Миколай
Подарунки несе.

Дарувати пора
Снігу нивам, садкам,
Всім дорослим – добра,
Смакоти – малюкам!

Коли ніч ця мине,
Я чекала всі дні:
Може щось чарівне
Подарує й мені.

Та зажди, Миколай,
Бо мені все одно.
Бабці сил краще дай,
Що хворіє давно!

Ніч в кутки розійшлась,
Я дарів не знайшла,
Але бабця звелась
І млинців напекла.

Ну й млинці пресмачні!
Бабця теж чепурна.
Посміхнувся мені
Миколай з-за вікна.
Пов’язане зображення


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Трішки поезії...

Завдання для учнів 5 класів

Перевір свої знання з теми" Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія"