22 квітня - Міжнародний день Землі


Сценарій виховної години з нагоди Дня Землі
(матеріали взято із сайту "На Урок")

Ведуча   Весняний день – прозорий , голубий,
               Навколо пахне ніжним білим цвітом.
                   Під вікнами туркочуть голуби,
                   Щебечуть на подвір’ї жваві діти,
                   Душа чутлива, мов ота струна,
                   До барв весняних , запахів та звуків,
                   Так може чарувати лиш весна
                   Після холодних місяців розлуки.


Учень  1  Йде весна – красна в зеленій хустинці.
                     Несе весна – красна у скрині  гостинці.

Учень 2   Ягнятам – травицю,
                     Гусенятам – водицю.

Учень 3   Каченятам – ряску,
                     А малятам – ласку.

Учень 4   Доброго ранку! – травам росистим.
                     Доброго ранку! – квітам барвистим!
                     Доброго ранку!  - сонечку ясному.
                     Людям усім і усьому прекрасному!

Учень 5   Природа нам – як рідний дім,
                     Вона усім як мати.
                     Щоб лад завжди був в домі тім,
                     Про це нам треба дбати.
                                                                                                                 
Учень 6   Земля не тільки квітами багата,
                     Земля – годувальниця наша і мати.
                     Діти й лісові мешканці.
                      І люди, і звірі, і квіти –
                      Ми, Земле, усі твої діти.


 Ведуча   А зараз , діти, привітайте наших гостей .

 Дятел     Я дятел яскравий, до вас, мої рідні,
                     Звертаюся я, найменший у нашій сімї .
                     Стоїть на узліссі ялинка моя.
                     Ви не зрубайте її.

 Ромашка  Не зривайте квіти, не ламайте гілку!
                        Вам це мить забави, а рослині гірко.
                    Он повзе мурашка, ось хлюпоче річка.
                        Не ламай ромашку, не топчи травичку.
Подорожник  Я Подорожник, тоненьке стебельце біля доріжки,
                                 На кінці його сережки.
                                 На землі лежать листки –
                                 Вам я як хороший друг,
                                 Лікую рани ніг і рук.

Суниця   У ряснім зеленім листі,
                     У краплистому намисті
                     Коли цвіла – біліла,
                     Як спіла – рум’яніла.
                     Тепер зачервонілася,
                     Між листям зачаїлася.
                     Смачна, хоч невеличка,
                     А звуть мене – суничка.

Берізка  В парку, в лісі, в полі під горою
                   Дивовижне дерево росте.
                   Стовбур в неї з білою корою.
                   Це берізка. Знаєш ти про це?
                   А гілля, немов дівочі коси,
                   Пишні, довгі, жовті – непрості.
                   Миють їх вночі холодні роси,
                   Вітер чеше коси золоті.

Ведуча      Посадить кожен деревце –
                     І буде ліс шуміти.
                     Давайте зробимо ми це,
                     Чудово ж буде, діти!
                      І зацвіте Земля в вінку,
                      Як будуть всюди квіти.
                      І кожну стежечку в’юнку
                      Ми зможем обсадити.
                      Джерельця всі розчистим ми
                      Від краю і до краю.
                      Давайте будемо людьми.
                      Нас так Земля благає!

Ведуча        Пісня.

 Ведуча        Діти, подивіться на наше довкілля, яке це диво. Як усе живе росте, цвіте, співає, розмовляє своєю мовою, відчуває…Це і є казка. Просто вчиться прислухатися, придивлятися…
І тоді перед вами відкриється  справжня казка…про велетнів – чарівників, і ти  без них жодної
миті не обходишся  , але не знаєш, хто вони!
Давайте їх запросимо!



Виходять Земля, Сонце, Повітря, Вода і Любов. 
                            

Сонце    Я – Сонце, велетень,  зоря, світило!
                  Я –Сонце! Я свічу і грію,
                  Я в Сонячній системі – головне.
                  Даю життя, а людям ще надію.
                   Всі люблять і чекають всі мене!

                        
 Земля     А я -  Земля! Я для землян – колиска.
                    Несу усіх в космічне майбуття.
                    І хоч планет круг Сонця ціла низка ,
                    Та я одна, що всім дала життя!
                
Повітря    Я – Чарівник, Повітря! Як без мене!
                        Я є в усьому і живу для всіх!
                        Людина, звір і листячко зелене…
                        Хто без повітря обійтися зміг?
     
Вода     А я – Вода! Таке велике диво!
                 І в цьому світі також головне!
                 Бо ж без водички жити неможливо…
                 Тому цінуйте й  бережіть мене.

Любов   А я – Любов! Всіх почуттів перлина!
                  Без мене не прожити на Землі!
                  Любов святу несе в собі людина.
                   І люблять всі :  великі і малі.

Ведуча   Вмійте природу любити:
                   Вам у походи ходити,
                   І мандрувати, любі діти.
                   Вмійте ж природу любити,
                   Кожній стеблинці радіти
                   В полі, у лісі, над яром.
                   Квіти, дерева і трави,
                   Цвіту не вирви задаром,
                   Гілки не втни для забави.
                   Оберігай ти повсюду
                   Шлях і стежиночку в гаї.
                   Все це окрасою буде
                   Вашого рідного краю.
                  
Ведуча      Пісня
                      В селах, де кружля сірчаний газ,
                      Де феноли часто душать нас,
                      Де хорошу воду в бочці ждемо вічність ми,
                      Щоб було нам легко в тяжкий час,
                      Дуже треба кожному із нас,
                      Дуже треба кожному
                      Природу берегти.
                      Ми  бажаєм  вам завжди
                      Чистого повітря й води.
                      І сонця промені  
                      Хай завжди ідуть сюди.
                      Ми  бажаєм щастя вам,
                      І воно повинно прийти.
                      Тож рук ви докладіть
                      І природу збережіть.
                      
                            

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Трішки поезії...

Завдання для учнів 5 класів

Перевір свої знання з теми" Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія"