Учні 3-Б обирають здорову їжу


Людина народжується здоровою, усі хвороби приходять з їжею. 
Гіп­пократ
Здоров'я - одна з основних умов щастя людини. Зберегти здоров'я на довгі роки допоможе дотримання правил здорового харчування.

Раціональне харчування слід розглядати як складову активного періоду життєдіяльності. Принципи раціонального харчування такі:
§  енергетична цінність продуктів повинна принаймні дорівнювати енерге­тичним витратам організму;
§  хімічний склад їжі повинен відповідати  фізіологічним по­требам організму;
§  їжа має бути максимально різноманітною, дехто вважає, що вітаміни містяться лише у фруктах, соках, овочах, але це помилка. Ко­жен продукт (м'ясо, риба, хліб, крупи, горіхи, молочні вироби тощо) ба­гаті на вітаміни й мікроелементи, необхідні для нормального функціонування організму;
§  потрібно дотримуватися режиму харчування. Слід  їсти трохи, але 5-6 разів на добу.

Дотримання рекомендацій щодо  раціонального харчування підвищить стійкість організму до різних шкідливих впливів довкілля й зменшить вірогідність неінфекційних хронічних захворювань. 
Здоров'я і краса. Ці два поняття нерозривно пов'язані один з одним. Не можна мріяти про красу, нехтуючи правилами здорового способу життя. Адже краса є результатом гарного здоров'я. 
Витонченість і краса не можуть бути відокремлені від здоров'я. Марк Тулій Цицерон
Перейдіть за посиланням, щоб побачити роботи учнів мого класу про здорову їжу.

Здорове харчування

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Трішки поезії...

Завдання для учнів 5 класів

Перевір свої знання з теми" Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія"